Kavorka kurwa


Dröm 1.
Idag skaffade jag Helgon och inatt drömde jag om en kille jag var ihop med i trean. Sebbe. Vi kollade på deodoranter på icarosen i nyland och han köpte Axe och det kändes väldigt back in the days. Gympapåse och stegra med cykeln och lajva varandras namn på lunarstorm. Sebbe sprayade iallafall ner hela torson med deo och hällde på fyra delar farenheit. Sen Sshhhhhhhhhhhhhhhh tills armhålan var ett skrumpet spritmarinet sviskon. Precis som då.

nä. Jag vill bara raka skallen. Är så less på detta jävla blitzkrieg som är mitt hår. Jag kan inte hantera bad hair days, jag har redan bad face days, bad personality days, bad clothes days, bad internet days, bad flyt days, bad food days och bad everything days. Fast no hair days låter inte så bra. Har ju redan no love days, no laugh days, no money days osv.
^

Saknat dig min lille blogg. Nu är jag tillbaka.